Pages

12/22/2014

i think you should know you're his favourite worst nightmare


Everything always happens to change in the third part of December and that's a pretty odd. 
Like when sometimes you need to rearrange stuff in your room, my head does that shit without asking me but with a frighteningly precise timing. I'd think about it as accidental stuff, but I'm pretty sure that's the third year in a row. Maybe it's healthy,
And on the contrary to deep thoughts and philosophical bullshit by me, myself and I, I crawled into the yucca bush in my house, because why not.
Cheers, merry whatever!



D is for
Desperately trying to stimulate
What it was that was alright
Three quarters of an hour ago


The parallel universe perhaps could be the perfect scene

5 comments:

  1. these comments above me are just ridiculous babe

    I hope December treats you good ASAP. Ugh, these photos are pure perfection like can I just be you? YASSSSSS.

    Anyways you named your other post MANiCURE omg YASSSS slay

    kik me k?

    "The Odd Adventures of Caitlin Doyle" on THE PHOTOGRAPHIC SENSE-http://reinhardtkenneth.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. do u want 2 keep in touch withe me
    cuz u kno
    d is also 4 sumfin else

    ReplyDelete

Love to hear from you!